Tid

tid är verkligen det enda som man har och som man dessutom alltid har för lite av. Människor pratar om drömmar om pengar, men tänk om man kunde få mer tid istället. Att en sekund, dag eller år kunde vara längre. För varje dag som går önskar jag att det skulle gångras gånger två. Jag vill verkligen hinna göra saker och se saker, samt lära mig saker, men just det tid...ställer alltid till det, för det är många måsten och yes box....lite tid.
Självklart handlar det om att ta tillvara på tiden, men samtidigt är det också saker vi måste göra för att leva och många gånger tar det mycket av vårt konto av tid. Som jag ser det får vi varje dag vi vaknar ett antal timmar, minuter och sekunder insatt på vårt tidskonto, sedan är det upp till oss själva att förvalta detta konto, men det jag skulle vilja göra är att få ränta på detta konto så att det växer!!!
Vad gör du med din dyrbara tid???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0