Hösten

kallt, det blåser och otroligt mörkt.
Jag är så trött att jag knappt vet vars jag ska ta vägen!?
Jag tycker verkligen att man borde fundera på om vi inte borde få vara ledig/semester under hösten oxå;-) Inte konstigt att människor blir deprimerade när det är så mörkt (nästan dygnet runt) samt kallt och blåsigt.
Positivt är dock de helt otroligt vackra färgerna på träden och löven, men det väger knappast upp det negativa....
Sommar, sommar, sommar, sol, vind och vatten...........
Visst känns det som att man skulle tagit och fixat en utlandsresa...(glömmer aldrig när jag badade i persiska viken förra året i december samtidigt som det var - 30 grader, snacka om kontraster....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0